منتدى العطاري
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجو منك أن تعرّف نفسك و تدخل المنتدى معنا.

إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه وسنسعد بذلك فى منتديات العطاري




نورتوا المنتدى
يسعدنا أن تنضم إلى أسرتنا بالتسجيل
للتسجيل فى مـنـتـديــات العطاري
و إذا كنت مسجل لدينا لا تبخل علينا بالدخول

منتدى العطاري

 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 تعرف "ليه البنت بتكره كل البنات التانيين"

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
عطاري و بس
المدير العام
المدير العام
avatar

عطاري و بس (المدير العام)
كيف تعرفت علينا ؟؟؟؟؟؟ : احلى منتدى


ذكر
كلمه للاقصى الجريح : اللهم حرر المسجد الأقصى من دنس اليهود
رقم العضوية : 5
عدد المساهمات : 3286
النشاط : 42
تاريخ التسجيل : 29/05/2009
العمر : 24
الموقع : حاره تع بورد (ترحب بكم)
العمل/الترفيه : صاحب بوتيك

مُساهمةموضوع: تعرف "ليه البنت بتكره كل البنات التانيين"   الإثنين ديسمبر 14, 2009 10:37 am

تعرف "ليه البنت بتكره كل البنات التانيين"

احنا زي بعضينا متأكدين تماما بأن البنت بتكره كل البنات التانيين. على الرغم من أن البنات بينزلوا بوس في بعض وسلامات وكلام من قبيل" ازيك يا لولو .. إيه الأخبار يا حبيبتي .. انتِ أمورة أوي النهاردة .. إيه الشياكة دي .. شكلك زي القمر في اللون ده"

ولكن كل ده كوم، وما يحدث في الخفاء كوم تاني . فالنفوس مش صافية قوى كدة بس فعلا مفيش بنت بتطيق البنات التانيين واقولك لية

بمجرد ان البنت تلبس ملابس ضيقة أو مفتوحة بتكون عارفة كويس أن البنات هيعملوا لها سكانينج أي مسح و بحلقة ونظرات من فوق لتحت كي يفصصوها وهي ماشية.. وطبعا هيا مش بتحب النظرات دى لأنها تريد نظرات الشباب مش نظرات البنات المنتقدة ليها.

عندما ترتدي البنت نظارة سوداء وتضع برفان معين فهي تستطيع أن توهم أي ولد أن هذه النظارة هي ماركة ريبان وأن البرفان هو جوتشي أصلي. ولكنها بالطبع تعلم أن البنات فاقسين الحركات القرعة دي لأنهم يعرفون أن النظارة والبرفان على بعض ميجوش بـ 30 جنيه من محل دلع البنات أو بنوتة وهي المحلات المنتشرة في كل المولات، ولذلك فالبنت بتكرة نظرات البنات إللي فاقساها طبعا

واللى يجنن اى بنت انها عارفة أن البادي بتاعها مرفوع شويتين .. وكمان متأكدة أن الأولاد يعتقدون أنها مش واخدة بالها .. واللى يغظها اكتربقى أن البنات فاقسين حركاتها القرعة وأنها اساسا عارفة ومتأكدة إن البادي مرفوع وتريد لفت أنظارالشباب . ودة برضة يخلى البنت مش طايقه البنات إللي فاقسينها وإللي كشفوها وأحرجوها بنظراتهم.

عندما تتعمد البنت جعل البادي بتاعها نازل من فوق حبتين أو تخلى زرار البلوزة العلوي مفتوح شوية فهي تعلم تماما أن الشباب سينهبلون عليها وسيحاولون بأى طريقة البحلقة فيها والتقرب منها وهي كمان عارفة أنهم لن يسيئوا فهمها لأن الشباب من وجهة نظرها معتقدين أنها برضه مش واخدة بالها ..... !!!!!!!

أما ما يجعل الفتاة تكره اصحابها البنات هو وجود تلك البنت الرخمة المتطوعة التي تظهر في هذه المواقف والتي تقترب من الفتاة وتقول لها بالهمس "على فكرة البادي بتاعك نازل أوي والواد عصام عمال يبص جامد" وهنا بقى تمثل البنت دور إللي مش واخدة بالها وتعمل فيها إنها اتفاجئت بالزرار المفتوح وتقوم منتفضة بعد سماع همسات صديقاتها وتقول إيه ده ؟ ...... معقولة ؟ .... تتصدقي مش واخدة بالي ؟ ولا كأنها مش هي إللي فاتحاه متعمدة وعلشان كدة البنت لا تطيق هذه التدخلات البناتي فهي عايزة تعمل اللى هيا عايزاة وتخلى عصام يبحلق براحته.

وفى حجات تانية كمانتخلى البنات تكره بعضها لانها لما ترتدي ملابس معينة تظهرها في شكل ضخم حبتين فى مناطق معينة. فهي تعلم أن الشاب مش هيفهموا الخدعة بس هيبصو عليها نظرات الشاب المحروم إلى هيفاء وهبي ... ولكن الفتاة تتضايق قوى لما تكون مع شلة بنات لأنها عارفة أنهم فاقسينها وعارفين إنها عاملة شوية حركات جذب للأولاد وعلشان كدة شكلها هيبقى وحش قوي لأنها لن تبيع المية في حارة السقايين.

البنات عارفين اللى بيحصل في قعادات البنات المغلقة .. فهي ياما قعدت وياما قالت نميمة وياما قطعت في فروة البنات اصحابها وعلشان كدة لما تقوم بالتسليم والأحضان على واحدة من زميلاتهاو تقولها أنها أمورة وجميلة وشيك فهي عارفة كويس أن البنت دى هتروح لشلة البنات إللي تعرفهم وتقول .... إيه اللزقة دي ؟ .... هي إللي ندهتلي عشان أسلم عليها ؟ ... أنا مبستنـضفهاش اساسا ؟ ... وكمان هي لا شيك ولا حاجة ؟ وعاملة فيها بنت ناس قوى رغم إني لما بوستها لقيت إن ماكياجها كله مضروب من على الأرصفة ياييييييييييي هيهيهيهيهيههي ...

خلص الموضوع ... ولا انتو عايزين تكملو..

وبعدين احنا مالنا ياعم ... ؟ ؟ على رئى المثل " يا داخل بين البصلة وقشرتها " عارف ان هتطلع واحدة ترد وتقول " يا مأمن للرجال يأمن للمية فى الغربال"

$$$$$$$$$$$$$ منتـــــــــــدى الـــــــعـــــطــــاري $$$$$$$$$$$$$









يا جماعه شوفو الفائده من عمل المواضيع

لما تكتب هتحرك صوابعك وبالتالي هتنشط الدوره الدمويه بيها

يعني ايدك مش هتصاب بشلل مبكر

يلا يا شباب و يا صبايا الكل يروح يعمل مواضيع بسرعه[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://atary1.nojoumarab.net/
 
تعرف "ليه البنت بتكره كل البنات التانيين"
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» طلائع منبج يقدمون.. " وحدتنا الوطنية سبيلنا إلى النصر"
» يحتفل الشارع السوري ..بطل ناصيف زيتون نجم "ستار أكاديمي 7"
» 267 كتاب من سلسلة عالم المعرفه"تحميل مباشر"
» ("v") كفية و فن قص الصور على الفتوشوب ("v")
» اضافة جديدة كلمات مقدمة ملحملة جلجامش"متجدد"

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى العطاري  :: منتديات بيت حواء :: مواضيع عامه عن المرأة-
انتقل الى: